happy valborg



så igår var det valborg. bryr mig inte så mycket om valborg, det är som midsommar, bara en excuse för folk att bli aspackade. hmm.. har alltid varit ganska anti sånna här typ obligatoriska suparfester. men men. igår så åkte jag in till söder för att hänga med morsan, farsan och sulf. vi satt och chillade på medis och melanders och åt magiska skagenbakadepotatisar. sen mötte jag upp nizi för vi skulle ut till lidingö för att umgås och grilla med hans kompis ramzi och hans flickvän marie. det var trevligt. dock en del ganska hetsiga diskussioner kring allt mellan himmel och jord, antar det blir så med flera bestämda åsikter i ett rum. :) det var roligt att träffa dom iaf, hoppas att när marie är färdigutbildad i frankrike att hon kommer tillbaka hit till estocolmo. :)

nizar och jag pallade inte kolla på någon brasa utan vi åkte hem vid 9 tiden och myste ihop i soffan och kollade på crappy actionfilmer med vin diesel. mysigt.
hur "firar" ni valborg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0