inferno online

igår var inte en rolig dag! jag insåg att mitt pass gick ut idag så jag fick panik och vart tvungen att ta till heavy measures för att lösa det, slutade med att jag och grandpa hamnde på burger king i farsta och jag var 600 kronor fattigare! say what! men men. nu är det mesta löst iaf. ni som är lite frågande kring utvecklingen igår: förtydligande - jag har ingen annan legitimation än mitt pass, så utan legitimation naken, rädd och exposed! haha. men om ca tre veckor ska mitt idkort vara klart och sen får man ju passet efter det. tror det tar fyra veckor för pass, anyhoo.

så vad händer idag, jag sitter och pluggar. slöskriver lite kompletteringar men är ganska mentalt uppstressad för hemtenta, revidering av buppsatsen och så vidare! starta paniken! nej shit, måste chilla, får inte stressa upp mig mentalt för minsta lilla, jag kommer ju typ gå in i mental vägg om två veckor då, nej andas! inse att jag redan fått VG på bkursen och att jag därför kan chilla mig igenom de tre veckor som är kvar tills lovet! fasiken vad jag längtar efter loooooov!

ikväll/eftermiddag ska jag och moussie ha qualitytime på io! INFERNO ONLINE! vi ska nuuba oss all night long och sen blir det mys på högbergsgatan, så nu måste jag verkligen skriva klart lite skolarbete. hoppas ni också får en awesome dag!



inferno online - odenplan sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0