lisa potter

igår var jag på en synundersökning inför körkortet, det gick som väntat, har ju sett crappy på avstånd huuur länge som helst nu. nu är iaf ekonomin anpassad efter synen och jag ska fixa glasses! vilken chock though, stod å asgarvade i butiken och biträdet bah "men dom då? de här da?" osv. jag barar provade och asgarvade, såg ju ut som frickin harry potter! galenskaper, hur ska jag kunna ha brills, jag har ju inte ens solbriller för att det passar inte min ansiktsform, haha. äh det kanske får bli linser direkt. hmm. men vad ska man ha för bågar då?
här nedan får ni några förslag som är snygga, frågan är väl om de är snygga på mig.. :)









Kommentarer
Postat av: Liv

Lisiii!!! Jag aker hem den 24!! Jattesnaaart!! Flyger till sthlm :) Har lovat att komma hem samma dag men om du ar ledig pa formiddagen den 25 maj kanske vi kan ta en fika pa stationen innan jag aker till smaland med tag?? LOVE!!!

2011-05-06 @ 04:26:29
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Liv

Glomde ju skriva om brillorna! Lisa, det ar skitsnyggt med glasogon OCH battre for ogonen an linser sa du kommer behova bade och, gillar GUCCI - tjejmodellen och Tom Ford bild nr 1! Man brukar fa lana hem och prova, do that, och ta kort och lagg upp sa jag kan vara med och valja! :D PUSS!

2011-05-06 @ 04:29:56
Postat av: EMILIA

Välkommen in bland oss glasögonormar! Niklas kaffade glasögon för några månader sedan och vi skrattade också inne hos Optikern! Det blev dock bra till slut! Bra att du skaffar glasögon! PUSS

2011-05-06 @ 21:14:52
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Anna

Det finns så otroligt mycket fula glasögon just nu... Var hos optikern för ett par veckor sedan när Riadh skulle skaffa glasögon... Jag kan säga att jag hade svårt att hålla mig för skratt jag med :P Men tillslut så blev det två som passade honom bra, men det var efter mycket provande...

2011-05-09 @ 10:57:26
URL: http://frutunisien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0