migration frustration

idag har jag varit så fantastiskt aktiv och duktig. tiden har nämligen börjat närma sig nisis uppehållstillståndsslut och man måste ansöka om förlängning till ett så kallat PUT, permanent uppehållstillstånd. fasiken vad blanketter och papper som ska skickas med PLUS att det kostar freaking 1500 kronor! borde inte våran love vara enough? hmm tydligen inte, och de är väldigt tydliga med att påpeka att även om vi inte får PUT så får vi inte pengarna tillbaka. hmm ja det kanske behövs till den sega byråkratiskaprocessen. hmm. nej nog om det. jag har ialla fall fixat ALLT som ska fixas och nu är det bara att vänta på familjebeviset från skatteverket och sen poff in i brevlådan och sen är det bara att vänta. vad har ni gjort idag?

förresten LIV du är SUPERDUPERMEGA snygg i håret, darling.
snottade din bild så att alla mina fanz också får se. :)


spana in livan HÄR!


Kommentarer
Postat av: Liv

Haha lovelis :)! Tack så mycket!! Börjar känna mig nöjd med luggen nu, fast det blir jävligt varmt i solen!!! Håller tummarna för att PUT ansökningen går hem... när får ni reda på det??? <3 LOVE

2011-06-07 @ 17:13:11
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0