smell my armpits

nu när jag och älsklingen bor i farfars källare så känns det lite extra viktigt att unna sig lite trevligheter i vardagen. någonting som gör det mer mys och ok att sova i rum utan fönster osv. speciellt på somrarna är det liksom bittersweet, man är ju glad för att man inte vaknar tidigt av stark sol genom fönstret men samtidigt är det mysigt att somna med öppet fönster och höra fåglar kvittra utanför. anyhoo.. så för att unna mig någonting lite extra som gör mig lite gladare och piggare så unnar jag mig dessa två saker: deodorant från biotherm och tvål från savon de marseille.


tvålen är fantastisk. favoriten är pamplemousse som är en frisk blandning av citrus. mm hhmmm.. haha värsta salesperson men blev nu da. men ååå den är fantastik. den är dock dyr. 175 kronor för glasflaskan. som sagt lite vardagslyx som piggar upp!
deon från biotherm är den bästa ever! den luktar himmelskt och den fungerar perfa! jag gör typ inget annat än att gå omkring och sniffa mina armpits nuförtiden. 145 kronor på åhlens å då var det ändå 20 % rabatt.. jesus, because im worth it!

vad har ni för vardags lyx som ni unnar er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0