tankar om att palla liv och vad jag har för planer idag

snart ska jag bege mig till skolan, jag är så himla trött though, trött hela tiden känns det som, borde verkligen skärpa till mig och inte vara uppe så sent på kvällsen. idag blir en produktiv dag. jag ska som sagt till skolan där det blir både seminarium och föreläsning.. efter det ska jag och mark fixa klart allt pyssel med buppsatsen! finally! sen blir det ev bio och mys med unnicus demonicus.. :) fabulous. ser fram emot morgon dagen då ska jag sova hela förmiddagen!

just det glömde säga, jag träffade liv igår.. och hon hade inte förändrats ett dugg, om möjligt så var hon bara ännu sötare än vanligt och så himla underbart fin och glad att jag bara ville hålla kvar henne här i sthlm forever and ever!


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2011-05-29 @ 17:06:52
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0