non stop stress

skrik å panik! jag finner mig själv med megaklump ångest i magen varenda morgon då jag sagt att jag ska plugga. vet inte varför jag blir så här panikslagen. det är ju bara en c-uppsats. jag kommer typ få g på den (om och när jag väl skriver klart den) och får jag inte det så är det bara att skriva om och bygga på lite. inga problem. så varför denna stress? hmm. idag är iaf planen att göra ett fint och välutvecklat forskningsläge, typ. så mycket jag kan, har en del böcker åså som jag behöver från skolan gällande ungern men annars blir det nog bra. annars ska jag städa idag och tvätta. imorgon och på torsdag blir det arkivet och jobb. shit vilken kul tid jag har framför mig, juste ska jobba hela helgen med.. moahaha.. nikki the precious bokade in mig på förlängda pass, aja bra för ekonomin i suppose.. ska sluta gnälla nu och gå å käka lite frukost. nom nom nom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0