santa claus is coming to town

å nej! jag skulle ju plugga idag. vad hände med det?? jo jag har haft marathon i antm. haha. underbart skön dag. fast lite har jag läst iallafall, lite. nå så nu ska jag snart duscha. har lovat emelie det, och om en stund kommer nisi hem då ska vi laga lax spela lite mario och kolla på nån x-men film. känns som en ganska sweet kväll. idag har jag även hunnit med en hel del shopping. internetshopping that is. jag har handlat en massa julklappar och imorgon ska jag och farfar iväg och köpa massa julgrejor så det blir nog lite tomteverkstad här imorgon, första december å allt. ska ni kolla på julkalendern? för mig blir det nog det vanliga med mysteriet på greveholm, en klassiker! bästa julkalendern ever!


Kommentarer
Postat av: sulf

du kan ju inte säga att den är den bästa ever! möjligen hittills,men om du aldrig tittar på dom nya så vet du ju egentligen inte det heller ;) den verkar helt ok i år faktiskt! lite töntig och barnslig,men helt ok:)

2011-12-01 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0