Fantastiska förkylning

Idag är jag förkyld. Jag var väl det egentligen igår också men igår var jag mer i denial. Jag hade 6 timmar seminarium igår och under de två första timmarna hade jag typ feber och under de två sista hade jag huvudvärk. Inte ultimat. Jag var helt mentalt slut då jag kom hem igår. Jag åt lite fiskbullar i hummersås med grandpa och sen kolade jag på new moon och eclipse. Somnade som en sten låångt innan nizar kommit hem. Det var skönt. Jag hr sovit länge idag men även fast jag duschat nu så känner sig min näsa och hals inte alls fräschare..:( bu! Jag ringde och bokade tid hos en läkare på måndag. Ska kolla upp lite födelsemärken. Nu ska jag plugga.. Vad ska du göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0