i wanna be an evil fairy not an emo fairy

i tisdags hade vi personalfest med jobbet. det var jätteroligt. jag mötte upp raida på jobbet och tillsammans sprang vi runt på stan för att fixa alla förberedelser som behövdes. lösögonfransar, vitt smink, svart läppstift. haha. fett dyrt! men jag får väl använda det igen till nästa halloweenfest. hehe. jag körde på fairy, jag ville vara ond, så ond att man vart rädd när man såg mig. sen är jag tyvärr ingen makeupexpert och jag borde totallly ha färgat håret innan och inte sprayat det med svart färg och glitter. jag trodde mitt hår skulle falla av. så jag och raida ser ut som döden och dödare och vi tog tuben genom hela stan till mariatorget. vi åt god buffee och drack drinkar och dansade en hel natt. det var superkul och jag har fortfarande ont i fötterna. skönast av allt var då raida och jag kommit hem till mig, efter att vi duschat och tvättat av oss sminket, då man insmord och mysig kröp ner under täcket och började spela en match i wordfeud på blodigt allvar. haha. underbarkväll. här får ni lite bilder:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0