Regn

God morgon.. :) hoppas ni sovit gott.. Här i Sthlm regnar det och är allmänt tråkigt väder. Jag ska spendera dagen läsandes, mysandes och förmodligen biotittande. Syrran och jag ska se niceville. Se den om du inte redan gjort det! Den är verkligen awesome! Igår på natten då alla gått och lagt sig så kollade jag på twilight. Det var superlängesen sen jag såg den. den är bra och vem gillar inte rob pat liksom?? :) men varför ogillar jag Bella, eller rättare sagt kristen stewarts porträttering av henne.. Käääässt!! Vad tror ni? Gillar ni Bella?


Kommentarer
Postat av: Sofia Svensson

Bella är världens mest töntiga människa. Jag läste just Twilight haha. Det är liksom typ "Bella, jag är vampyr vi kan inte va tillsammans". "Spelar ingen roll". Direkt, hon tänker typ aldrig ens på att han är ett "monster". Hon har inget djup över huvud taget, hon är bara superkär i Edward och allt annat spelar ingen roll. Det är det som gör Elena lite mer intressant. Hon vill inte ens bli vampyr.

Men Bella är lika dålig i boken som i filmen, men i filmen blir det lite mer påtagligt tycker jag för Kristen Stewart ser så himla muppig ut tycker jag...

2011-10-15 @ 10:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0