folklore



idag har jag fått mail av min ev handledare angående mitt ämne på historia C-uppsatsen. Det verkar bli häxor och myter/legender. mycket spännande. mycket hänger på att jag får tag i bra material men jag ska börja med att leta fram lite inspiration till syfte och frågeställningar på nationalmuseumet i veckan som kommer. sjukt spännande och roligt att vara lite på g. äntligen.

idag är jag sjuk. jag har så ont i halsen så det känns som om jag sipprar taggtråd istället för te. väldigt typiskt jag som har typ en miljon saker att göra i skolan. buu. ska läsa ca 200 sidor tills på måndag och jag har inte ens boken. men jag ska kila förbi akademibokhandeln imorgon istan innan jobbet. nu ska jag ösa i mig te och halstabletter och hoppas på att en dag av heavy kurerande ska göra mig pigg som en lärka och redo att sätta tänderna i alla möjliga domböcker med häxmål.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, det låter ju sjukt spännande! Men stackars dig:( Krya på dig Lisi!

2011-09-09 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0