hello höst.

idag skiner solen och det är sådär nice krispig höstluft ute, jag får värsta suget efter att dra med mig raida ut i skogen och plocka kantareller och grilla korv med räksallad. men det ska jag inte göra. jag ska till skolan och bestämma ämne och handledare till c uppsatsen. jag tror jag vill skriva om häxor. vi får se vad det blir. spännande och roligt tycker jag att det ska bli iaf. igår fick jag flertalet positiva reaktioner på tatueringen, ja förutom från nizar då som menade på att då skulle han tatuera hela armarna och ryggen. haha. jag vet att han aldrig skulle göra det, det är haram.. :P anyhoo. så igår kom jag fram till att elin och jag är soulmates för hon vill också göra en hp tatuering. så vi ska ner på söder och boka tid. lovely.

här kommer en bild från min birthday, jag var supercute då med min fina spetströja från h&m. idag blir det svarta haremsbyxor och senapsgultröja. hello höst!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ah,you looked like a cake! Och tatueringen verkar najs! Säg till mig sen vad det kostade,jag är faktiskt också lite sugen... :P

Sen får du gärna dra med mig ut i skogen och plocka kantareller och grilla sojakorv!!! pussipuss

2011-09-06 @ 14:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0