lets make macarons



i tisdags då nizar tog bort stygnen från ögat, sprang jag omkring som en riktig liten shoppaholic i skärholmen. det blev en hel del inhandlat bla. den här fina lilla kokboken som man blir helt kär i bara av framsidan. jag har hört att macarons ska vara ganska svåra att göra. men efter att ha ätit dessa chokladiga sötsaker på chokladfabriken kände jag mig tvungen att köpa hem boken för att lära mig bemästra konsten. jag lovar att ha ett full frontal inlägg om mina bravader i köket. och sen ska jag självklart uppdatera er om smak, lukter och annat som får er upplevelse att bli så mycket bättre. :) vad sägs. och håller du dig i stockholmsområdet runt nästa vecka, kanske du till och med kan få komma över och smaka.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kära Lisa! Hur blev dina macarons och vad har hänt m ditt öga? Stora kramar!

2011-10-06 @ 21:39:15
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0