lördag

jag funderar på att göra om min blogg, en ny design å lite sånna saker. behöver få upp inspirationen för mer hardcorebloggande. jag vill inspirera andra men även mig själv. det är dags för en förnyelse. har ni några förslag på roligheter man kan göra med bloggen?

idag har jag annars haft en väldigt fin dag, vi hade ju feting lan hemma hos mig igår, så alla beppisar sov hemma hos mig. vi åt en mega frukost och sedan åkte vi ut till ågesta friluftsgård för att promenera med elvis. efter det åkte vi in till stan för att äta lunch och för att gå och se sista harry potter filmen på bio. nu har jag kommit hem och sitter och pluggar lite historiateori. det är ganska långtråkigt men jag ser fram emot att bli klar med de tråkiga böckerna för att få komma igång med de roligare.

hoppas ni får en fin helg.



bild från förmiddagen då vi promenerade vi ågesta.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh,vilken fin bild! Hm... Design är svårt,men du är bra på att va kreativ och hitta på fina grejer så :P Annars kan du ju testa att byta plattform, Tumblr har rätt roliga bakgrunder och sånt tror jag :)

2011-09-04 @ 11:43:10
Postat av: Liv

I need to do the saaame!! :D Vi får inspirera varandra!! <3



Kameran jag har är Canon Powershot S95 - recommend Big Time! Den är SÅ bra :)!! Kyss!

2011-09-04 @ 22:40:02
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0