plugga plugga plugga

idag kommer jag ha en söndag. en söndag då jag pluggar en massa och städar en massa och duschar/bastar en massa och där jag myser med älsklingen en massa. vi har fått hemtentan nu så egentligen är det väl bara att sätta igång och skriva men jag har inte läst all litteratur än ( obs man ska inte ha hunnit gjort det än, vis litteratur är till nästa vecka osv. :) så jag tänkte nog läsa klart lite mer idag. älsklingens öga är bättre idag och igår kunde han gå utan eyepatch.

nej nu ska jag koka en kopp te och mysa framför vampire diaries. hoppas ni också får en fin söndag. förresten igår såg jag jane eyre tillsammans med unni och frida! det är typ världens bästa film! ni måste se den. jag ska se den igen och igen och igen och igen!


Kommentarer
Postat av: Sofia Svensson

Låter som en fett mysig söndag! Jag ska typ göra samma sak, fast framför Glee! :D

2011-09-18 @ 13:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0