la list

Vad är den äckligaste mat du vet?
bandspagetti och vårrullar med kött i.

Vad ångrar du i livet (om något)?
att jag brydde mig så mycket om vad folk tyckte och tänkte om mig som ung. lika bra att inte bry sig, borde kört mitt egna race tidigare än från 15. :)

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
att jag skulle vara elak och bitter. moahahaha.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
preppy hippie med en röd basker.

Vilket är
ditt dyraste klädesplagg?
räknas skor? a ok, bra, det är ju jag som skriver listan! mina dieselmocka stövlar. har dock använt de i snart 4 vintrar, bra investering. 

Har du någon oanad talang?
jag målar jättefina alver.

Vad gjorde du i helgen?

jag spenderade fredagen med att läsa historieteori. sedan var jag med claudia en sväng hemma hos henne i högdalen, sen kom mitt precious piano hem. Jag, farfar, august och sofia var och handlade mat på willys älvsjö inför fetinglanet. vi åt lövbiff med grekisk sallad och tzatsiki och sedan lirade vi wow och sims till klockan 3! ;) på lördagen var jag tillsammans med bröderna och elvis på promenad i ågesta utanför farsta strand och sen gick vi på bio och såg harry potter filmen som jag awesome. på söndagen åt jag brunch med familjen på rival och sedan spelade vi boule på mariatorget och jag låg i soligt gräs och läste teori. på kvällen skrattade vi till mamma mia. underbar helg!

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
1. Lämna in posten till posten! 2. läsa klart allt som ska läsas och lite till, till skolan 3. fixa pass i flempish 4. skicka lame till emelie! 5. fixa iordning tvätten i bastun. :(

Vad har du på dig just nu?

vita strumpor, svarta haremsbyxor från h&m och svart linne h&m.

Senaste låt du lyssnade på?

No ones gonna love you more than i do - band of horses

Bästa skönhetsknep?

skippa smink!

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

preppymys stil. med jeans eller chinos och fina stickade tröjor på det. helst i vaniljvita. stora fina skinnväskor och gärna en soft attityd till utseende.

Och fulast?
utsvängda jeans, träningskläder i allmänhet och diverse folkloriska inslag. haha.

Vem saknar du?
gustav och unni.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
att alla jag tycker om får leva happily ever after.
Vilka tre personer inspirerar dig mest?
J.k rowling, min familj(nisi inräknat) och mina fina vänner!

Bästa filmen nånsin?
asså det finns så himla många. :) film jag gillar just nu är harry potter och mamma mia. :)

Bästa boken nånsin?
Harry potter, sagan om isfolket, allt med philippa gregory osv osv. could go on for ages.

Vilka tidningar läser du?
läser typ inte tidningar, men om jag köper så blir det vogue eller lantliv.. moahhaa älska kontraster.

Vad önskar du att du var bättre på?
Träna och självdisciplin i allmänhet.

Är du religiös?

inte det minsta. tycker dock att religion är väldigt intressant. älskar att diskutera religion.

Din största rädsla?
att någon som jag älskar dör.
Vad är det elakaste någon sagt till dig?
att jag är ofräsch pågrund av att min pektå är längre än min stortå. moahahhaa. tack emma!

Vilka personer betyder mest i ditt liv?
alla som jag tycker om och som tycker om mig. :)

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
vill kombinera svenskt namn med arabiskt.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
minicooper eller röd bubbla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0