wingardium leviosa

jag har länge funderat på en till tatuering och nu har jag äntligen bestämt mig. jag vill ha en text snirklandes runt min ankel. och inte vilken text som helst utan jag vill att det ska stå wingardium leviosa.. det kommer bli episkt. nu är bara frågan om var. var i var i stockholm gör man bäst tatueringar. stockholm har för stort utbud med tattooosstudios. haha. ska tvinga med  mig syster yster unni också, får se om hon gör ett oui, förstoringsglas eller ett paperplane. :) tatueringar är snyggt..

min första tatuering är the little mermaid, jag är så himla nöjd med den.

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du en Ariel? Var? Haha, så typiskt dig! Tatueringar kan vara fint om man verkligen tänker efter och inte gör dem förhastat. Helst ska man vara en bit över 20 så hjärnan hinner mogna ;-) Min hjärna var visst alldeles för ung och dum och nu måste jag leva med en blå-vit Leksandsfjärl på häcken (som dessutom ser ut som ett blåmärke från långt håll!)

2011-09-06 @ 22:41:32
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Palmira

1) Har du en Ariel!? Var? :D



2) House of Pain vid hornstull är inte så pjåkiga. Där gjorde Nima sin Salvador Dalí tavla på överarmen, och har en kompis som gjorde en text vid skulderbladet där. Fint blev det och snabbit gick det :)

2011-09-18 @ 18:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0