call me maaaster

haha.. jag är fortfarande lite huvudvärkig idag. hade feber igår så gick och la mig direkt efter topmodel finalen.. kan inte fatta att klara inte vann!! whaaat.... felfelfel. så jag tryckte i mig lite tröstchocklad och gick och la mig. nu sitter jag här i soffan i farfars vardagsrum och ska kila ner och klä på mig, misslyckade med min hudlotion innan också som gradvis ska bygga upp en bränna.. gradvis my ass!! hahahaha ser knallorange ut. kanske lägger upp en bild sen så ni får se.. :P ger er ert dagens skratt.. nåväl, sånt kan jag väl bjuda på. ;)

ska som sagt kila ner och klä på mig, snackade med bröderna innan och vi ska ha wowdag/kväll/natt. älskar att ha gamerbröders. sååå chiilll! claudiajvel befinner sig just nu typ en miljon meter över havet på väg till venedig. sååå fuskigt.. hon kunde ju lämnat edwin hemma och tatt med mig istället.. biittter...

nåväl, kanske lämnar in lite wowbilder sen, vet att boden uppskattar det, då kanske du bli glad av att höra att guilden nu mer har en hemsida.. :) och en ventrilo så det är lika bra du börjar liiira... :P
 ni finner hemsidan på www.keepersofblackmouths.wowstead.com

<3 peeace out.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Skönt att du är tillbaka igen.... Men du, hudlotion med färg - kan aldrig vara bra och du måste givetvis kolla med morsan först innan du provar något sådant! Frisk luft och sol är det bästa, som du säkert förstår....???

Hoppas att du är bättre från din förkylning och snart kan följa med på söndagsturen till en lövskog (som står på tur enligt August)!

Kram

2012-04-11 @ 18:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0