enfin!

jag är äntligen brunare än nizar! trodde aldrig den här dagen skulle komma men jo det är idag. jaaa jag vet att jag har fuskat mig till en orangeare nyans men det spelar liksom ingen roll.. inga elaka kommentarer kommer kunna ta bort den här känslan för mig! idag är dagen då jag äntligen är brunare än nizar!

så vad händer annars da, har suttit och pluggat på förmiddagen, vaknade redan klockan 8!! och steg upp!!! morsan, ramla inte av stolen.. :P jag mår bra.. :)

jag ska nu klä på mig en awesome hippiebohemisk outfit och sen ska jag bege mig till östermalmstorg för att gå på titanic i 3d med sulf. :P myyyysss! uppdaterar med foton under dagen om min telefon och blogg app vill kooperera.. :) love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0