back home

nu är jag hemma i sverige ett tag. landade igår natt på ett regnigt arlanda och soulmate (raida) kom och hämtade mig. flygresan från manchester gick bra, bättre än förra gången då jag fick kuta som en gnu genom hela shiphol med jeffrey campbells på fötterna, snygg men svettig landade jag i manchester. Jag har letat jobb under min vecka i crewe. håll tummarna för att det finns något för mig. jag är så anxious på att komma igång nu alltså. Jag har ju redan städat ur en massa i källaren. det mesta får fara till tippen men det känns skönt att dumpa av sig lite bagage. nu ska jag städa och tvätta lite imorgon kommer filip hit och det ska bli såååå sjukt kul. ska verkligen visa runt honom i allt det ljuvliga som är stockholm. lägger upp lite bilder senare från england. tog inte så mycket foton faktiskt, hade min telefon mer eller mindre avstängd och det var faktiskt avslappnande och skönt annars är jag ju riktigt addicted.. springer ju till och med runt med min mobilladdare vart jag än ska. hoppas ni haft en fin vecka preciouuuussaaas.

xoxo

Kommentarer
Postat av: william & Louise

härligt att komma hem till regnet>;D

2012-08-07 @ 16:17:17
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att ha dig hemma igen.... och hoppas att allt ordnar sig! Compact living är kanske inte riktigt din stil, men den är ganska behändig när man ska iväg....!

Lycka till med allt!

Kramar från mami

2012-08-08 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0