förkyld like a fish

huvudet bultar, näsan slemmar och halsen smärtar. jag har definitivt haft bättre mornar än denna. jag har hur mycket som helst som bör pluggas och idag skulle jag egentligen träffat världens bästa john för en fika. men allt fick ställas in pga slem! buuuuuu!! jag har inte tid att bli förkyld... ska lägga mig nere i soffan och mysa med en filt och lite legend of the seeker. ska sluta skriva om allt jag borde göra som t.ex. destinationsplan och c-uppsats. nu ska jag bara fokusera på att bli frisk så att jag kan få klar all denna skit.

kanske funkar en alvedon mot lite feber. och imorgon ska jag ta ut stygnen. wish me luck with that.
p.s sorry för sjuukt boring inlägg. jag är sjuk. d.s ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0