happiest girl in the world

jag är så glad just nu. av en massa olika anledningar. de senaste veckorna har jag varit deppig och stressad men idag känner jag mig bara glad. det har varit mycket med skolan, olika grejer med jobbet, nisi som fortfarande inte hittat något jobb osv. saker har varit deppiga.
så varför är jag då så glad just nu,
anledningar:
- jag har köpt rökta räkor som jag ska äta med chiliaioli till kvällsmat.
- jag har spelat wow med gustav och moussie och skrattat så mycket att jag har ont i magen.
- äntligen går det bra med destinationsutvecklingsarbetet i skolan.
- jag har wand of untainted power (endast palmira som kan förstå det roliga i det men iaf)

som ni kan se så finns det sjukt mycket att vara glad åt. nu ska jag gå å hugga in i mina räkor. nomnomnom

Kommentarer
Postat av: sulf

åh,va grymt bra allt låter!! keep it up som min engelskalärare skulle säga;)

:D

2012-02-24 @ 07:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0