l'amour jour

haha idag har jag terroriserat nizar i försöka att väcka romantikern i honom. det var svårt men jag är ganska nöjd med resultatet. han vaknade när jag väckte honom, vi åt världens mysigaste och godaste brunch som jag lagat och sedan har vi umgåtts hela dagen tillsammans utan avbrott.. :) vi avslutade romantikdagen med att äta på hotpot chendo där man får tillaga sin egna mat. det är superkul och verkligen annorlunda. men väldigt gott. som tack för besöket fick vi varsin röd ros och sen pulsade vi hemåt i snökaoset.

imorgon blir det att ta tag i skolan ordentligt, vi har verkligen sjukt mycket att göra. not entertaining. längtar som fasiken till sommaren. vill bara vara klar med skolan (även fast jag vet att jag kommer läsa master åsånt sen) men iaf. jag och ellie har börjat smida lite planer om en roadtrip längs den engelska kusten i sommar. ååå jag vill så gärna så gärna.. :) dream come true liksom.

nepp nu ska jag gå ner i källaren, bädda ner mig och förmodligen tvinga nisi att kolla på någon romantisk komedi.. :) gotta love valentines day. <3


lite bilder från idag då jag spejsade till det och kände sann peace and love feeling. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bara älskar att läsa att ni mår bra och älskar livet..... Kramisar från mami!

2012-02-15 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0