stygnremoval

fortfarande seg och slemmig.. buu.. men nu ska jag klä på mig och bege mig till högdalen för att ta bort stygnen från huvudet. hoppas jag inte panikar som jag gjorde under operationen, jag var en blodig mess! haha.. efter stygnborttagningen så ska jag och jobba. jag hade hoppats att få ledigt idag men så blev det inte.. :( får väl slemma runt lite. hehe.. nee men det blir nog bra, precious raida jobbar ju så det blir myyys!

imorgon fyller nizar år, 25!! jag har typ en asbra idé men jag är lite osäker.. hmm.. behöver lite hjälp, förslag och idéer kanske. får ringa söstra mi och diskutera. nåväl, ville bara titta in och förklara läget, kommer inte bloggish mer idag men kanske imorgon. hehe.. kanske spelar in en film då jag väcker nisi på morgonen imånn. hahahhahaha.. skulle typ bli en skräckfilm! hahaha..

anyhoo.. ha en fin fredag preciousas.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0