"asså är lillsnorre ditt freecard!?!"





hahaha på tal om min rubrik. asså jag höll på att dö igår.. jag skrattade så mycket på tunnelbanan att jag knappt fick luft.. palmira is killing me. hahaha.. det var iaf så att vi satt på tuben på väg mot liljeholmen och då diskuterade vi free cards.. ni vet kändisar som om man skulle råka träffa det är okej att ha sex med.. haha.. å när vi diskuterat de värdsliga freecarden som typ james franco, leo dicaprio, ewan mcgregor, johnny depp.. så började vi diskutera svenska babes och freecards.. :)

å då säger jag till palmira att jag inte skulle banga på lillsnorre (hem till midgård - fredde granberg) å så ska jag precis börja berätta om mitt starstruckmoment jag hade på sergel då han kom å handlade i min kassa. men det hinner jag inte försen palmira skriker: "asså är lillsnorre ditt freecard?" högt så att hela tunnelbanevagnen hör. asså jag dog. vilken komisk situation egentligen. speciellt för de som inte vet vem lillsnorre är! hhahahhaa..

palmira och jag börjar skratta, jag skrattar så jag nästan gråter. jag får ingen luft så mycket skrattar jag. viker mig dubbelt och ser på allas faces som kollar konstigt på oss runtomkring. då är vi framme vid liljeholmen och typ viker oss dubbla av skratt medan vi går av tåget. jag bah: "tack palmira för att du skriker, asså är lillsnorre ditt freecard! så att hela fkking tuben hör, jag tror inte de hörde ääända bort till vagnen läängst bak." hahaha.. palmira bara kollade på mig, "ååå förlåt, jag tänkte inte på att jag skrek, jag vara bara i sån chock över att LILLSNORRE ÄR DITT FREECARD!

hahaha.. vi skrattade hela bussen hem, och jag somnade med ett fett leende på läpparna. tack palmira för att du är så otroligt underbar och awesome.. det var sjuukt längesedan jag skrattade så mycket. jag får nog träningsvärk senare under dagen, men det är det värt.



Kommentarer
Postat av: Palmira

hahahahahahahaha åååh asså jag gråter igen! så jääävla epic moment :D hahaha

2012-01-23 @ 19:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0