dance in the dark

ååå vad jag ääälskar gaga! nu har dance in the dark fastnat i min hjärna och i min telefon.. ljuvliga ljuvliga gaga. meeen det var faktiskt inte det jag skulle berätta om.. jo jag har ju haft en liten wowdepression igen.. pga mitt översociala lynne.. men jag ska inte tråka ut er med allför mycket detaljer men jag har helt enkelt funderat på om min sociala ådra har gått över styr.. :)

men idag ska jag plugga.. skriva en massa på c-uppsatsen och skicka in det så att det blir gjort, ska maila till mclovin och be att han skriver ut några kopior också, fabuuulouuuss (HoN).. haha..
ska iväg och simma lite också tänkte jag... hmm eller det kanske finns något nice yoga pass eller nått, vore sååå skönt för mina ben.. haha jag har fortfarande träningsvärk sen i söndags.. hehe...

vad ska ni göra idag min nära och kära?
lööööv


p.s vill poängtera att detta inte är Gaga i videon, det är några fans som gjort en tribute video som är sjuuuukt snygg.. :)

Kommentarer
Postat av: Palmira

Omg, är det några fans som har gjort hela videon? Alltså filmat den? Stöööört snygg! Och bruden är fett lik gaga ju!

2012-02-07 @ 14:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0