DING 85!

asså finns det något bättre än lördagar? skulle inte tro det.. :) igår hade jag en awesome dag/kväll.. jag mötte upp josefin på söder för en fika och sen åkte jag hem till mami och papi. de skulle dock iväg på middag men jag stannade kvar och bråkade med august. han spelade tråkigt dataspel och jag låg och halvsov. då kom nizi förbi och tillsammans gick vi ner till södra station för att inhandla lite chippe och dippe.. vi gick också förbi thai-oasen.. södersvattenhål i thailöknen.. hahaha.. shit pommes vad mycket folk det var där. superkallt ute också vi fick stå och vänta i 30 minuter på maten i minusgrader. men det är det verkligen värt. supergott! vi kom hem och kollade på sagan om konungens återkomst tillsammans med moussie och avnjöt vår goda thaimat. när morsan och mclovin kom hem kröp de också ner i soffan för att kolla på slutet av filmen. klockan 1 var jag och nizi hemma och jag somnade som en sten, typ direkt. ja direkt efter att jag DINGAT 85!!! SÅKLART!! CELEBRATION!!
idag lördag. nu ska jag bege mig till skanstull för lite förmiddagspromenad med nuubsen. ska kanske kanske kanske köpa mig ett voluspa luktljus eller missonihanddukarna.. spännande spännande.. :)
hur tycker ni förresten att jag ska fira 85an?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0