en överkonsumtion av energidryck

idag har jag två saker inbokat! jag ska plugga som ett as och jag ska springa till hemköp och pumpa redbull. så då kan ni ju räkna ut med lill-hjärnan vad jag ska göra idag.. jepp plugga och dricka redbull.. jag kommer få asmyckt gjort. jag får alltid det då jag dricker redbull, jag blir typ mentalt övertygad om att jag nu är mycket snabbare, effektivare och intelligentare så fingrarna liksom glöder på tangentbordet.

men to be honest, jag har lite ångest. jag har sjukt mycket att göra och det jag helst vill göra är bara att sova. igår var en konstig dag, måendemässigt asså. jag kan inte sätta fingret på vad det var men ibland var jag yr och ibland var jag trött och ibland hade jag ont i huvudet, mycket weirt. jag ska hämta ut ett packet från h&m också, visar mina inköp sen, såååå fashion alltså... ;)

nej nu är det nog dags att återgå till plugget känner att jag typ blir uttråkad av min egna bloggtext.. moahaha. kanske bäst att sluta då..
 xooxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0