keepers of blackmouths

freeeeedag! här vill jag typ posta en bild på rebecca black och baaa jaa freeedag! så vad är planen för idag måntro... jo det ska jag säga dig.. dagsmässigt, ingenting.. jag är fortfarande otroligt slemmig i högra näsborren.. :( så det är lite deppmode på den, men annars känner jag mig pigg och fräsch. till kvällen har  jag tänkt kidnappa moussie hit, kanske locka med en semla och någon god mat. då får han ta med sig sin datorn för idag är det promota guilden som är viktigt!

min mainchar har tagit över titeln som guuiiiillldmmaaasster! så nu ska det bli andra bullar. stackars mclovin som ensam kämpat med att dra in exp.. men men. nu ska här recruitas. jag måste bli ubersocial.. hahaha. det blir nog bra. hoppas bara att jag kan leverera, känner att en guildmaster ska kunna en massa som jag inte kan. därför har vi moussie! moussie och august är verkligen wowwiki! hahaha finns inte något som de inte kan.. känns tryggt att ha moussie vid min sida. leegendary!

så ny tycker jag ni alla loggar in och går med i våran guild. welcome welcome. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0