förbereder för flytt

snart mina vänner så beger jag mig mot södrare breddgrader. Inte så mycket mer söderut men iaf söder som söder. :) jag ska därför sälja och slänga en massa shizzle som jag har nere i farfars källare och jag tänkte att jag kunde skriva ut sakerna här innan jag postar upp det på tradera eller blocket ifall ni skulle vara sugna på att köpa nått och bidra till en good cause (flyttpengar till moi).. hehe.. jag kommer under dagen lägga upp bilder och pris på saker och ting och är ni intresserade av något så är det bara att skriva i kommentarsfältet, alla priser är förhandlingsbara. :) yepp yepp nu vet ni det.

händer annars da? inte så mycket to be honest, ska käka lite lunch snart och i övrigt så har jag mest jobbat sen jag kom hem från peace and love i borlänge. det var sjukt kul, lika så englands resan. kan lägga upp bilder på det sen. känns lite roligare med bloggen nu i och med utseendebytet (inga stora förändringar utan mest header åså). anyhoo.. nu ska jag fortsätta städa och slänga shizzle. dunkar in en otrooooligt fin bild på mig själv efter 4 dagar på peace and love.. sliten? jag? vaaaa??



xoxo

Kommentarer
Postat av: Sophie

Snälla hjälp mig :)

2012-07-17 @ 17:13:20
URL: http://sophielovisas.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: ska inte göra så mycket, ska på fotbollscup om 2 veckor ungefär! :)

Har precis kommit hem från allting annat haha, varit borta 3 veckor i streck på både fotbollscup & värmlandsläger & gröna lund & allt vad det är haha ;)

själv då? :)

2012-07-17 @ 22:49:56
URL: http://emelieanderssons.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0