Arlanda airport

Äntligen!!! Jag är nervös, spänd och otroligt förväntansfull! Allt på en och samma gång! Nu sitter jag vid min gate och väntar på att få boarda planet! Om några timmar är jag i manchester och ikväll sover jag i crewe! Kuuuuul!

Dock har det varit med blandade känslor, det ska verkligen bli spännande och roligt med England men såklart är det jobbigt att säga hejdå till vänner och familj. Jag och precious Raida hade ett emotionellt avsked i avgångshallen trots att persiska frihetsrörelsen stod och skrek i ett hörn. Haha :) kommer sakna dig så mycket!

Jag ska se om jag hinner uppdatera mer ikväll från crewe.. Annars så syns vi ju imorgon.. :) aaaaaahhhh!! Spännande!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0