back in crewe

ja det var jag ju faktiskt redan i torsdag men anda.. intervjun gick super bra men jobbet var ingenting for mig, det hade blivit for dyrt att ga vidare med det eftersom det var endast provision asa. men battre lycka nasta gang. jag har redan sokt en massa andra jobb som jag hoppas gar battre och formodligen blir det en tur till Hanley i veckan for att dela ut mer cvs. I Sverige ar det ju tvartom, dar vill alla jobb ha cv inskickade via natet har vill typ alla ha det via inlamning i butik. I dont mind, det ger mig lite mer exploring.. haha. se lite mer av england. 
 
ska kila ivag och kopa lite frukost. ar sjukt hungrig men vet inte vad jag vill kaka.. haha. ska kolla lite flygbiljetter ocksa till sverige sa jag far en uppfattning om vad de kostar asa.. ska se om internet funkar pa min laptop sa jag kan skriva ett vettigare inlagg senare och lagga upp bilder. 
 
p.s morsan jag var super snygg pa intervjun, kopte ett par basic kostymbralls och en underbart vacker vit skjorta med lite spejsig krage, maste ju behalla lite av min personlighet i stela klader. hahaha. hela outfiten gick pa 20 £ sa det var ju ganska lyckat maste jag saga.. :)
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Du är helt underbar och häromdagen så jag en tjej som kom i "dina" skor, som jag ju inte kommer på vad de heter - hade du dem på intervjun? Ett tips angående jobbsökandet är att kontrollera stuff like that (lön, provision mm) innan man tackar ja till intervju - men som sagt och vi är optimistiska och det positiva att du får se mer av ditt älskade England! Lycka till och hälsa alla! Kramar i massor från Morsan!

2012-10-30 @ 17:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0