crewe

äntligen framme! haha eller jag var ju framme igår men det vart ganska sent. jag missade precis tåget från manchester airport till crewe och fick vänta 45 minuter på nästa så var inte framme i crewe förrens vid 20 typ. men det gjorde ingenting. Thomas och Mike kom och mötte mig vid stationen och tillsammans körde vi hem till Thomas och åt tillsammans med hans fina familj. Det var riktigt mysigt.. Jag trivs så sjukt bra här. Hela familjen är så mysiga. Idag har jag städat i ordning mina saker och packat upp lite. Det tar sig. Satte renen jag köpte i Vemdalen i Thomas fönster och dalahästen på nattduksbordet. haha. :) på lördag ska jag fixa lite med försäkringar å sånt och sen nästa vecka ska jag prata med biblioteket så håll tummarna. Jag verkligen älskar att vara här.

hörs snart igen loves.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0