deppmode

jag har varit lite deppig nu, några dagar i rad.. :( jag trivs fortfarande bra här i england det känns som ett hem och jag älskar folket, byggnaderna och till och med vädret så varför deppig?
vet faktiskt inte, men antar att det beror på jobbsituationen åså, har pratat med biblioteket och lämnat papper åså men fortfarande inget svar. egentligen borde jag inte deppa över att jag är arbetslös åså men jag känner mig så sysslolös.. haha. det byggs ihop med att jag saknar min familj, mina vänner och falukorv. det blir lite too much helt enkelt och jag börjar deppa över andra saker, ifrågasätta saker och ting och ibland då jag är riktigt low till och med överväga farfars basement... :O
 
jag har sökt en massa jobb men hitills inget svar, men jag ger inte upp.. jag har även sökt en del utbildningar som börjar i januari så det är spännande. :) så håll tummarna och fortsätte fögylla mina dagar med era fina kommentarer. :) kärlek.
 
 

Kommentarer
Postat av: Palmira

Babe! Saknar dig och GRATTIS och MASSA LYCKA TILL på intervjun imorgon!! :D <3

2012-10-24 @ 00:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0