Im shipping up to boston

Dagens humör: superglad. vet inte riktigt varfor eller sa, men jag har lyssnat pa en san massa bra musik idag och da blir man helt sjukt pepp! :)
Dagens mående: Lite smasnuvig vilket beror pa temperaturen i sovrummet. isande kyla trots att jag sov med en onesie och duntacke och den mysiga englandfilten.. haha
Dagens borde: laga kvallsmat till mig och boysen, lutar at natt med rakor. nomnomnom..
Dagens frisyr: nytvattat och freeeeesht.. haha
Dagens klädsel: svarta uggs, leggings, vitt linne och businesskoftan.. har endast uggsen inomhus dock.. kallt om fotterna..
Dagens planer: tvinga thomas att lyssna pa hela playlisten med svensk musik som jag knapat ihop pa youtube.. haha
Dagens materiella vill ha: min sangstomme som ar i gustavs forrad i stockholm
Dagens längtan: matmassigt sa cravar jag fortfarande falukorv. ska kolla pa totallyswedish.com om de har fatt in de sa jag kan bestalla.. mmm.. kladmassigt sa vill jag ha en badrock. helst en missoni sadan. jag kommer aven lagga in en wishlist infor jul. jag har verkligenm julfnaaaattt... blir det en tur till ikea snart for att kopa pepparkaksdeg och kanske bjuda thomas pa en och annan sill.. hehe
Dagens fundering: hur kan man vara under och overkvalificerad samtidigt, just my luck.. 
Dagens beroende: kaffeeee
Dagens tråkigaste: stadade och diskade och tvattade som den sanna housewifen jag ar.
Dagens tidning: raknas internet tidningar?
Dagens låt: Dropkick murphys - Im shipping up to Boston
 
Nu borde jag verkligen laga lite keeek.. kolla in at pa instagram vettja, lohvelay heter jag dar. 

Kommentarer
Postat av: sulf

åh va härligt att läsa din blogg igen! Den hade försvunnit ur mitt bokmärkesfält (eller du vet hamnat i listan istället för skärmen....) så jag hade missat en hel del!

saknar dig jättemycket <3

2012-10-31 @ 10:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0