inbetween jobs

ska strax ta ett bad, tänkte gå till biblioteket idag för att höra vad de säger. Jag ringde även RBS om det där bankjobbet, tyvärr så var det gamla jobbet jag sökte redan tillsatt och den enda positionen som var available var någon hardcore managing position. så det var lite surt att man inte har den typen av erfarenhet. hmm.. får hoppas på bibilioteket iaf. Efter min tur på stan blir det nog att baka en kladdkaka om jag hittar ingredienserna jag behöver. shit pommes vad tråkigt det är att sitta hemma och leta en massa jobb. vill att allt ska vara klart nununununu!!!

Kommentarer
Postat av: Mami

Saknar dig så lilla stumpan, tur att jag just nu budgeterar så jag har ändå sysselsättning.... Håller alla tummar för att du ska hitta ett arbete och det känns så skönt att allt är så bra! Ska nu cykla hem till familjen, där mat och tvätt väntar och kanske en överraskning..... Hmmmm.... Har nog gett upp detta! Lycka till! Miljoner kramar från mami!

2012-10-11 @ 18:24:57
Postat av: Liv

Hej hjärtat! Håll ut & kämpa på! Jobb kommer trilla in snart ska du se:)! Hoppas du har det strålande annars! Vill gärna se lite bilds från maskeraden!! :) pösss!

2012-10-15 @ 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0