manchester baby

idag fick jag ett roligt mail. :) jag ska på intervju imorgon!!! yeeey! äntligen en intervju. den är i manchester så det är en bit bort, ska ta tåget klockan 11 och sen är intervjun vid klockan 14, det stod att man måste klä sig business-like.. haha ringde morsan och snackade lite och hon bah " a men vad ska du ha på dig dåååå" hahahaha.. hon känner mig allt för väl lillmorsan. :) jag har ju verkligen ingenting som är business like.. de lilla jag hade gav jag till Raida innan jag flyttade hit.. hehe så det blir en challenge. men förhoppningsvis så har sue (thomas mamma) någon fancy skjorta eller nått som jag kan låna till mina kostymbyxor. spääännande.. och manchester också!

lovade raida att ta massa foton och göra några videoinlägg, så ni har massa att se fram emot peasants. ;) nu ska jag göra mig iordning och fundera på om jag ska värma resterna från bangers and mash.. :) wish me luck..

Kommentarer
Postat av: Mami

Hoppas att intervjun har gått bra och att du hittade något läckert att ha på dig? Håller alla tummar och tår att du lyckas! Har bytt dator och har inte din mailadress, så du får gärna skicka ett meddelande så att min dator också förstår var du är.... Hoppas att allt är bra med dig och många kramar från Mami

2012-10-25 @ 11:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0