epic fail

jag jobbade 15 timmar igår på bion! 15!!! fkking madness.. skoja inte hur döda mina fötter var då jag kom hem. som tur var har jag kylande fotbalsam hemma annars så hade de förmodligen endast varit några korta stumpar kvar på benen. hehe nee hemska tanke. men till poängen jag har sjukt pepp igår. av den enkla anledningen att jag skulle vara ledig idag, söndag. jag och mclovin hade gjort planer på vad vi skulle flytta och det kunde inte kommit lämpligare. men vad ser jag då jag loggar in på flexforce (jobbwebben) då jag bestämt mig för att kolla in kommande veckas schema? jo men visst!! självklart jobbar jag idag 16.30-22-15!! hahaha såååååån fail!! förmodligen ett dumt extra passs jag tog förra veckan då jag tyckte att, "nej men vadå, efter ett 15 timmars pass behöver man inte vara ledig utan jobba 4 dagar till!!!!!" döda mig nu! haha bara att pallra sig iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0