sleepy

godmorgon noobz.. :) har äntligen dragit mig upp ur sängen, stel runt nacken som vanligt.. undrar om det beror på att jag sover på nått konstigt sätt eller om det är pga utsliten av jobb? hmm tåls att tänka på och mitt tigerbalsam är snart slut å då vet jag inte vad jag ska ta mig till..
 
andra dåliga grejen med today är att min iphone typ är sär, har länge haft issues med den stora knappen som är otrooooligt seg bitvis men nu segar även chillknappen uppe på kanten.. ååååååå! whyyyyyhas thou forsaken meee???? (sheldon rage)
 
claudia kommer hit snart och vi ska plugga, bli klar med de sista c-uppsatskompletteringarna.. yeey.. :) efter det blir det jobb.. jobb å jobb.. :P har inga issues med att jobba 16.30 till 22.15 men när man börjar 9.45 dagen efter och trycker ett 13 timmars pass så är det faktiskt inte så himla kul.. nee vad mycket gnäll det vart nu..
 lite positivt, i helgen är jag leeedig!! kan inte ens komma ihåg senast jag var ledig en hel helg, asså både lördag och söndag. oooh yeeeaah! så det firar vi med släktmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0