mars

Assa shit pommes vad kass jag blivit pa att uppdatera, jag kan val saga sahar att det inte helt ar mitt fel. min barbara dator har pajat lite granna och att min mobil ar samst pa att ladda upp foton till bloggen. jag kanske borde hanvisat lite tydligare till min instagram. Lohvelay heter jag dar, ifall ni troopers som ar kvar har inte redan visste det.. :) sa vad gor jag, jobbar och pluggar mest hela tiden. men idag har jag hittat lite bra musik som jag ska trycka  in i telefonen. sa det blir njutning pa det, ikvall blir det ham and cheese tortellini shizzle, nomnomnom och om en vecka kommer lillebror hit!! yeeeey!! ska bli sa sinnesjukt roligt. cant wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0